Futhatnékom, avagy a második pillérem

Boldog FUTÓSZÜLINAP!

2015. március 16. 22:01 - BDori

2013_-marcius-15.jpgA múlt héten ünnepeltem a 3. szülinapomat. Pontosan három évvel ezelőtt március 15-én húztam fel ama bizonyos piros futócipőt.

pohar.jpg

 

Most az a tipikus félig üres, félig tele pohár esetét érzem. Hogy miért? Tavaly ilyenkor a félmaratonra készültem. Huhh,kimondva is borsódzik a hátam. Én, aki tornából fel volt mentve az iskolából. És sikerült. Félmaratonista lettem. Aztán a múlt év második felében valami félrecsúszott. Az egészségem valahogy vakvágányra futott. Az őszi futószezon, a második félmaraton törölve lett. A tél is  megtette hatását, októbertől nátha, köhögés, arcüreg gyulladás váltotta egymás. Majd ahogy a jég olvadozott, úgy olvadozott a béklyóm, ami a futásomat gátolta. 5, 6,7,8,9,11 km. Lassan, fokozatosan nő a táv. Újra 10 km felett vagyok.

Úgyhogy az pohár egyértelműen félig tele. Százszor többet futok, mint három éve, amikor talán ha száz métert tudtam futni. Ja, hogy 20 km is. Na és. Az mostani csak felével kevesebb, nem igaz?

cipo_1.jpg

Szerdán csak a szokásos rövidke távomat futottam. Igazából cipőavatás miatt muszáj volt elindulni. Előző este valahogy nem sikerült eleget aludni. Így aztán kénytelen kelletlen voltam megállapítani,hogy 40 felett már a tested diktál, hiába menne a lelked. muszáj volt felavatni a cipellőt. Olyan jól sikerült, hogy telibe trappoltam egy nagy adag kutyasz@rba.

 

ofutas.jpg

Vártam a szombatot, mert az OrszágFutásra készültem. Időjósok szép idővel kecsegetettek. Hát, mellélőttek. Egész álló nap esett. Nem indultam el. Jobban tartottam a megfázástól. De ha már ilyen nedvesre sikeredett ez a nap, hát rajtam ne múljék, ha a víz az úr. Elment úszni. 2500 m. Alakul ez is.

Vasárnapra végre megjött a jó idő is. Így aztán betartottam az ígéretemet. Hazafutottam. Göd-Dunakeszi-Göd, 10 km, de kerültem egyet és 11 km lett a vége. Boldog 3. futószülinap!  Ismét 10 km felett vagyok.

11036989_918626734844298_5719851153263299006_n.jpg

 

Bátor Táboros Balaton kerülésünk során, már utunk  12% örökbe adtuk.  Nagyon szépen köszönjük a támogatásokat!

http://www.elmenykulonitmeny.hu/banki.dora

alsoors.jpg

 

 

Elhagytuk Balatonalmádit, nemsokára váltunk Alsóörsön.
" Alsóörs Veszprém megyei község a megye Balatonfüredi járásában, a Balaton keleti medencéjének északi partján. Szomszédos települései Balatonalmádi, Lovas, Paloznak és Felsőörs. Szőlővel beültetett lankáin kezdődik a csopaki borvidék. (Google)"

Te is részese lehetsz a kalandnak. Olyan kalandnak, amelyben mindenki mosolyog és örül. Futni jó: mi körbefutjuk a Balatont.. Adni jó, Te adományozol. Gyereknek lenni jó: a Bátor Tábor pajtásainak élményt szerzünk, mosolyt csalunk az arcukra.

Kérlek, támogassátok Élménykülöníményünket. Fogadj örökbe egy kilométert. Támogasd a Bátor Tábort. 1000-1500 Ft kicsi összeg, de sok kicsi sokra megy. A befolyt összeget a Bátor Tábor teljes egészében a beteg gyerekek táboroztatására fordítja. Így évente 700 beteg gyereknek lehet olyan élményben része, mint egészséges társaiknak. Ez mindennél többet ér!
Néhány gombnyomással ezen a linken keresztül tudsz adományozni: http://www.elmenykulonitmeny.hu/banki.dora

index_1.jpg 
Bármiben bizonytalan vagy, kérdésed lenne a futásunkkal vagy a támogatással kapcsolatban, keress meg bátran!
Köszönjük!

 

 

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Csak BÁTRAN....!

elmenykul.jpgAz Urbán Challenge csapatával jótékony céllal állunk rajthoz a 2015. május 30-31-i Ultrabalatonon a súlyos beteg gyerekek élményterápiás táboroztatásával foglalkozó Bátor Tábor Alapítvány élménykülönítményeként tagjaként.
Kérlek támogass bennünket.
Hidd el, sok kicsi, sokra megy. 1000-2000 forintnyi adományod biztosan jó célt szolgál, a beteg gyerekek arcára mosolyt csal, reményt és hitet ad.

Adományaidat ezen a linken keresztül juttathatod célba:

http://www.elmenykulonitmeny.hu/banki.dora

 

 

 

 

 Képek: http://www.sneakerbox.hu, kecskebokor.blogspot.com, imgkid.com, barbee.blogger.hu, mediatica.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futhatnekom.blog.hu/api/trackback/id/tr987276165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása