Futhatnékom, avagy a második pillérem

Kétszer nem léphetsz ugyanabba a folyóba...

2015. február 16. 20:00 - BDori

f.jpg

.... legalább is Hérakleitosz szerint.

 

Szerintem pedig a történelem néha igenis ismétli önmagát.

Na jó kicsit máshova tudok lépni, de csak azért, mert egyszer már beleléptem, tudom, hol lehet átkelni rajta.

És hogy miért hordom itt ezt össze. Két hónapja a labor eredményeim, az orvosom javaslatára megpróbáltam a gyógyszert letenni, a diéta szigorú betartása mellett.

 

4282_5734073_300_c33b0325ab675ea2a827d397bd8af6ef.jpeg

Éreztem én, hogy nagyon nem jó valami. Gyakorlott vagyok, néhány éve csinálom már. Így aztán nem is vártuk ki a megbeszélt kontroll idejét, most megcsináltattam a labort.

 

 

 

 

50541.jpg

És itt jön a folyó. Majdnem ugyanolyan rossz lett, mint amikor az egész életmódváltásomat elkezdtem 4 éve.

A pajzsmirigy értékeim olyanok, mintha nem is lenne kezelve.

 

De már tudom, hogy lehet átjutni a túlpartra. Még ha néha igen csúszós is az átkelés.

 

 

 

 

egyik-szemem-sir.jpg

Az egyik szemem sír, a másik nevet. Ugyanúgy, mint 4 éve. Tudom, hol a hiba, tudom, hogy lehet kijavítani.

Nem tudom, miért alakult ez most így, de elfogadom. Biztos vagyok benne, hogy valami jobb fog belőle kisülni.

Olvasom a Frances Mayes Mindennapok Toszkánában című könyvét.

Letettem az asztalra, a hátsó borítója volt felül. Rácsodálkoztam:

"Ha az élet kifordul a négy sarkából, gazdagabban áll össze."

Ámen.

 

 

 

 

Egy szó, mint száz: legyek üdvözölve újra a startvonalnál.

Jöhet a második forduló.

start-pic.jpg

 

Képek: iidézetek.blogspot.com; lifelinehow.com; betegvagyok.hu; kepguru.hu; verseskonyv.hu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futhatnekom.blog.hu/api/trackback/id/tr617180999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása