Futhatnékom, avagy a második pillérem

Szénhidrát, Glikémiás Index, Kalória

2015. február 12. 19:48 - P.D.Dia

Az IR diétában számomra az egyik legrémisztőbb dolog, hogy annyi mindent kell tudni, számolni (bölcsész vagyok. NEM szeretek számolni), megjegyezni, hogy már akkor feladom, amikor még el sem kezdtem, mert túl bonyolultnak tűnik. Túlsúlyos ember lévén arra is oda kell figyelnem, hogy az adott tápláléknak mennyi a kalória tartalma, illetve, - ha készételekről beszélünk, amit nem én főztem- arra is, hogy van-e benne tejtermék (volt már olyan, hogy a "van benne tejtermék" kérdésemre az volt a válasz, hogy "nem, nincs, csak egy kis vaj".)

Így hát összeszedtem, hogy a táplálékoknál milyen adatokra van szükségem. Ezek a 1) kalória tartalma, 2) CH tartalma, 3) glikémiás indexe.

Találtam egy remek alapot egy saját adatbázis létrehozásához itt, de itt-ott még hiányos, ezért még kiegészítésre szorul, és a meglevő adatokat is szeretném ellenőrizni, hogy biztosan használhatóak-e. Ha kész lesz, felteszem ide, hátha valaki másnak is erre van vágyása. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futhatnekom.blog.hu/api/trackback/id/tr177165669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása